понеділок, 5 квітня 2021 р.

РЕГІОНАЛЬНИЙ МАРАФОН ЗДОРОВ’Я

7 квітня весь світ святкує Всесвітній день здоров'я, який було започатковано на честь створення, а точніше – прийняття статуту Всесвітньої організації охорони здоров'я (ВООЗ) ще у 1948 році.

Кожного року в день здоров`я піднімаються  важливі проблеми людства.

Центр психологічної допомоги і супроводу педагогічних працівників та здобувачів освіти КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», кафедра психології Вітають Вас учасники на РЕГІОНАЛЬНОМУ МАРАФОНІ ЗДОРОВ’Я

Головна мета свята – звернути увагу суспільства на важливість здорового способу життя, оптимізацію та відновлення психологічного здоров’я та формування здоров’язбережувальних компетентностей жителів м. Вінниці та Вінницької області 

Тему «Безпечна поведінка в цифровому середовищі» представила доктор психологічних наук, професор МАТОХНЮК Людмила Олександрівна завідувач кафедри психології КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», голова Вінницького міського відділення Української асоціації сімейних психологів. 

Розглядались так актуальні питання як вплив комп'ютера на здоров'я дитини, небезпеки у віртуальному просторі, психологічні симптоми Інтернет-залежності. Разом з участниками регіонального марафону здоров’я проведено інтерактивну вправу порівняння небезпек з якими зустрічалися діти та дорослі. По завершенню було надано поради для батьків як захисти дитину в цифровому середовищі. 

Учасники марафону підтримали головну ідею що «Захист дітей – це спільна відповідальність, і всі відповідні зацікавлені сторони мають забезпечити стійке майбутнє для кожного».








Немає коментарів:

Дописати коментар