Ознайомитися із тематикою тематичних та авторських курсів можна тут
ТЕМАТИЧНІ ТА АВТОРСЬКІ
КУРСИ (30 год.)
№ |
Термін
навчання |
Тема |
Категорія
слухачів |
Відповідальні |
1. |
18.01-21.01 |
Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних
працівників |
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри психології; Пойда
С.А., к.пед.н., старший викладач кафедри
управління та адміністрування |
2. |
25.01-28.01 |
Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних
працівників |
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри
психології; Пойда
С.А., к.пед.н., старший викладач кафедри
управління та адміністрування |
3. |
01.02-04.02 |
Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога |
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри
психології; Пойда
С.А., к.пед.н., старший викладач кафедри
управління та адміністрування |
4. |
15.02-18.02 |
Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога |
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри
психології; Пойда
С.А., к.пед.н., старший викладач кафедри
управління та адміністрування |
5. |
22.02-25.02 |
Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога |
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри
психології; Пойда
С.А., к.пед.н., старший викладач кафедри
управління та адміністрування |
6. |
22.02-25.02 |
Психологічне консультування учасників освітнього процесу |
Практичні психологи, соціальні педагоги, асистенти вчителів |
Яцюк М.В., к.психол.н., доцент кафедри психології |
7. |
01.03-04.03 |
Тренінг за методикою Інтел "Навчання для
майбутнього" (ІКТ у навчальних проектах) |
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри
психології; Пойда
С.А., к.пед.н., старший викладач кафедри
управління та адміністрування. |
8. |
09.03-12.03 |
Класний
керівник в сучасному освітньому процесі |
Класні
керівники |
Коц О.І., завідувач відділу виховної роботи |
9. |
15.03-18.03 |
Психологія
партнерства як основа безпечного освітнього середовища
|
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри
психології; Браніцька Т.Р., д.пед.н., професор, завідувач кафедри психолого-педагогічної освіти та
соціальних наук |
10. |
15.03-18.03 |
Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери
дитини з психофізичними порушеннями |
Усі категорії педагогічних працівників |
Чопик Л.І., к.пед.н., старший викладач кафедри психології |
11. |
15.03-18.03 |
Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини
з особливими освітніми потребами
|
Учителі інклюзивних класів початкової школи; вчителі,
які мають години в інклюзивному класі |
Молошнюк Л.В., методист відділу «Інклюзивний центр підтримки інклюзивної освіти» |
12. |
22.03-25.03 |
Психологічне консультування учасників освітнього процесу |
Практичні психологи, соціальні педагоги, асистенти вчителів |
Яцюк М.В., к.психол.н., доцент кафедри психології |
13. |
12.04-15.04 |
Психологія
партнерства як основа безпечного освітнього середовища
|
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри
психології; Браніцька Т.Р., д.пед.н., професор, завідувач кафедри психолого-педагогічної освіти та
соціальних наук |
14. |
12.04-15.04 |
Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини
з особливими освітніми потребами
|
Учителі інклюзивних класів початкової школи; вчителі,
які мають години в інклюзивному класі |
Молошнюк Л.В., методист відділу «Інклюзивний центр підтримки інклюзивної освіти» |
15. |
19.04-22.04 |
Організація дистанційного навчання педагогічних працівників |
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри
психології; Пойда
С.А., к.пед.н., старший викладач кафедри
управління та адміністрування |
16. |
19.04-22.04 |
Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного
психолого-педагогічного впливу |
Усі категорії педагогічних працівників |
Чопик
Л.І., к.пед.н., старший викладач кафедри
психології |
17. |
11.05-14.05 |
Організація дистанційного навчання педагогічних працівників |
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри
психології; Пойда
С.А., к.пед.н., старший викладач кафедри
управління та адміністрування |
18. |
17.05-20.05 |
Організація дистанційного навчання педагогічних працівників |
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри
психології; Пойда
С.А., к.пед.н., старший викладач кафедри
управління та адміністрування |
19. |
31.05-03.06 |
Професійне вигорання
педагогічних працівників: ґенеза, профілактика та корекція |
Усі категорії педагогічних працівників |
Томчук С.М., к.психол.н., доцент кафедри психології |
20. |
31.05-03.06 |
Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини
з особливими освітніми потребами |
Асистенти вчителів |
Молошнюк Л.В., методист відділу «Інклюзивний центр підтримки інклюзивної освіти» |
21. |
07.06-10.06 |
Саморегуляція деструктивних психічних станів учасників освітнього процесу |
Практичні психологи, соціальні педагоги, асистенти вчителів |
Яцюк М.В., к.психол.н., доцент
кафедри психології |
22. |
07.06-10.06 |
Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини
з особливими освітніми потребами |
Асистенти вчителів |
Молошнюк Л.В., методист відділу «Інклюзивний центр підтримки інклюзивної освіти» |
23. |
22.06-25.06 |
Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини
з особливими освітніми потребами |
Асистенти вчителів |
Молошнюк Л.В., методист відділу «Інклюзивний центр підтримки інклюзивної освіти» |
24. |
06.09-09.09 |
Специфіка роботи ассистента вчителя |
Асистенти вчителів закладів загальної середньої освіти (новопризначені) |
Молошнюк Л.В., методист відділу «Інклюзивний центр підтримки інклюзивної освіти» |
25. |
13.09-16.09 |
Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних
працівників |
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри психології; Пойда
С.А., к.пед.н., старший викладач кафедри управління та
адміністрування |
26. |
13.09-16.09 |
Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини
з особливими освітніми потребами |
Заступники директорів з навчально-виховної роботи |
Молошнюк Л.В., методист відділу «Інклюзивний центр підтримки інклюзивної освіти» |
27. |
20.09-23.09 |
Психологія партнерства як основа безпечного освітнього
середовища
|
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри
психології; Браніцька Т.Р., д.пед.н., професор, завідувач кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних
наук |
28. |
20.09-23.09 |
Конфліктологічна компетентність
педагога як передумова побудови комфортного освітнього середовища. |
Усі категорії педагогічних працівників |
Томчук С.М., к.психол.н., доцент кафедри психології |
29. |
20.09-23.09 |
Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери
дитини з психофізичними порушеннями |
Усі категорії педагогічних працівників |
Чопик Л.І., к.пед.н., старший викладач кафедри психології |
30. |
04.10-07.10 |
Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога |
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри
психології; Пойда
С.А., к.пед.н., старший викладач кафедри
управління та адміністрування |
31. |
04.10-07.10 |
Психічне здоров’я учасників
освітнього процесу: передумови, проблеми та їх профілактика |
Усі категорії педагогічних працівників |
Томчук С.М., к.психол.н., доцент кафедри психології |
32. |
04.10-07.10 |
Класний
керівник в сучасному освітньому процесі |
Класні
керівники |
Коц О.І., завідувач відділу виховної роботи |
33. |
04.10-07.10 |
Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини
з особливими освітніми потребами |
Асистенти вчителів |
Молошнюк Л.В., методист відділу «Інклюзивний центр підтримки інклюзивної освіти» |
34. |
18.10-21.10 |
Організація дистанційного навчання педагогічних працівників |
Усі категорії педагогічних працівників |
Матохнюк
Л.О., д.психол.н., доцент, завідувач кафедри психології; Пойда
С.А., к.пед.н., старший викладач кафедри
управління та адміністрування |
35. |
18.10-21.10 |
Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини
з особливими освітніми потребами |
Асистенти вчителів |
Молошнюк Л.В., методист відділу «Інклюзивний центр підтримки інклюзивної освіти» |
36. |
25.10-28.10 |
Психічне здоров’я учасників
освітнього процесу: передумови, проблеми та їх профілактика |
Усі категорії педагогічних працівників |
Томчук С.М., к.психол.н., доцент кафедри психології |
37. |
08.11-11.11 |
Актуальні проблеми виховання учнів: психологічний аспект |
Усі категорії педагогічних працівників |
Томчук М.І., д.психол.н., професор
кафедри психології |
38. |
08.11-11.11 |
Психічне здоров’я учасників
освітнього процесу: передумови, проблеми та їх профілактика |
Усі категорії педагогічних працівників |
Томчук С.М., к.психол.н., доцент кафедри психології |
39. |
08.11-11.11 |
Класний
керівник в сучасному освітньому процесі |
Класні
керівники |
Коц О.І., завідувач відділу виховної роботи |
40. |
22.11-25.11 |
Актуальні проблеми виховання учнів: психологічний аспект |
Усі категорії педагогічних працівників |
Томчук М.І., д.психол.н., професор
кафедри психології |
41. |
22.11-25.11 |
Професійне вигорання
педагогічних працівників: ґенеза, профілактика та корекція |
Усі категорії педагогічних працівників |
Томчук С.М., к.психол.н., доцент кафедри психології |
42. |
06.12-09.12 |
Актуальні проблеми виховання учнів: психологічний аспект |
Усі категорії педагогічних працівників |
Томчук М.І., д.психол.н., професор
кафедри психології |
43. |
13.12-16.12 |
Актуальні проблеми виховання учнів: психологічний аспект |
Усі категорії педагогічних працівників |
Томчук М.І., д.психол.н., професор
кафедри психології |
Немає коментарів:
Дописати коментар