В межах курсу «Психологія креативності» Яцюк М. В.
кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології, ознайомила
студентів магістрів з напрямом роботи «тонфельдтерапія».
Тонфельдтерапія є напрямком арттерапевтичної практики,
яка ґрунтується на принципах недирективного підходу в корекційній роботі. Метод
запропонований Хайнцем Дойзером у 1972 році.
Психокорекційні інтервенції у тонфельдтерапії
обумовлені спонуканням до творчого самовираження особистості. Як сам акт
творіння, так і оцінювання результату творення активізують творчі переживання і
конструктивні імпульси суб’єкта.
Наочний творчий образ формується підчас заняття, а
відтак зародження ідеї, пошук форми, його моделювання – відображають внутрішній
світ особистості. Художній образ виявляється його унаочненням та створює умови
для подальшого опрацювання. Творчий процес «матеріалізує» структуризацію
психічного матеріалу та потенціал саморегуляції суб’єкта.
=================================================================
05.02.2022 Лабораторією практичної психології та Центром психологічної допомоги і супроводу педагогічних працівників та здобувачів освіти КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти" організовано круглий стіл з питань обміну досвідом щодо покращення якості освіти. Викладачі кафедри психології обмінялися досвідом по використаню онлайн технологій у навчальному процесі та запропонували нові ідеї аби покращити навчальний процес.
=================================================================
ПСИХІЧНІ ТА ГЛИБИННІ РЕСУРСИ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
У практиці психологічного консультування та психотерапії ми часто зустрічаємо запит від клієнтів щодо отримання простих відповідей на складні запитання. У стані розгубленості, пригнічення або ж сильної психологічної напруги людина мріє про легке полегшення через унікальне знання або ж чарівну методику. Проте, усвідомлення складності, унікальності і самобутності психічного життя спонукають психолога-практика бути надзвичайно обережним, вдумливим і вкрай уважним за проявами клієнта. Складність внутрішніх конфліктів осмислена Карлом Густавом Юнгом.
Уже другий рік поспіль лабораторія практичної психології проводить зустрічі з осмислення його робіт. Так, 1 квітня ми пірнали у суперечливий вимір архетипу Батька, розбирали символіку Великого батька, психологічний вплив на сценарій життя батьківського комплексу. Роботи Юнга об‘єднали наших випускників, теперішніх студентів, практичних психологів області та викладачів Академії. Кожна зустріч надихає шукати знову і знову складні відпові на такі складні питання.
===========================================================================
Завершили роботу тематичні курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників з теми «Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища». Відповідно до концепції НУШ учасники освітнього процесу працюватимуть на засадах педагогіки партнерства, в основі якої – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками.
З 15.03 по 18.03 наші колеги опановували мистецтво налагодження спільної мовленнєвої діяльності, ненасильницького спілкування як інструменту побудови педагогіки партнерства, використання технік гуморотерапії та ефективного спілкування в міжособистісній взаємодії.
Дякуємо нашим колегам, учасникам курсів, за активну участь, вмотивованість, за спільну роботу і продуктивну працю.
Дякуємо всім учасникам за активну участь!
З 15 по 26 лютого 2016 року у КВНЗ Вінницькій академії неперервної освіти проходили курси підвищення кваліфікації 30 практичних психологів закладів освіти Вінницької області.
Немає коментарів:
Дописати коментар