НОВИНИ ЛАБОРАТОРІЇ


В межах курсу «Психологія креативності» Яцюк М. В. кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології, ознайомила студентів магістрів з напрямом роботи «тонфельдтерапія».

Тонфельдтерапія є напрямком арттерапевтичної практики, яка ґрунтується на принципах недирективного підходу в корекційній роботі. Метод запропонований Хайнцем Дойзером у 1972 році.

Психокорекційні інтервенції у тонфельдтерапії обумовлені спонуканням до творчого самовираження особистості. Як сам акт творіння, так і оцінювання результату творення активізують творчі переживання і конструктивні імпульси суб’єкта.

Наочний творчий образ формується підчас заняття, а відтак зародження ідеї, пошук форми, його моделювання – відображають внутрішній світ особистості. Художній образ виявляється його унаочненням та створює умови для подальшого опрацювання. Творчий процес «матеріалізує» структуризацію психічного матеріалу та потенціал саморегуляції суб’єкта.


=================================================================

05.02.2022 Лабораторією практичної психології та Центром психологічної допомоги і супроводу педагогічних працівників та здобувачів освіти КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти" організовано круглий стіл з питань обміну досвідом щодо покращення якості освіти. Викладачі кафедри психології обмінялися досвідом по використаню онлайн технологій у навчальному процесі  та запропонували нові ідеї аби покращити навчальний процес. 






================================================================= 


ПСИХІЧНІ ТА ГЛИБИННІ РЕСУРСИ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ОСОБИСТОСТІ

       У практиці психологічного консультування та психотерапії ми часто зустрічаємо запит від клієнтів щодо отримання простих відповідей на складні запитання. У стані розгубленості, пригнічення або ж сильної психологічної напруги людина мріє про легке полегшення через унікальне знання або ж чарівну методику. Проте, усвідомлення складності, унікальності і самобутності психічного життя спонукають психолога-практика бути надзвичайно обережним, вдумливим і вкрай уважним за проявами клієнта. Складність внутрішніх конфліктів осмислена Карлом Густавом Юнгом. 

      Уже другий рік поспіль лабораторія практичної психології проводить зустрічі з осмислення його робіт. Так, 1 квітня ми пірнали у суперечливий вимір архетипу Батька, розбирали символіку Великого батька, психологічний вплив на сценарій життя батьківського комплексу. Роботи Юнга об‘єднали наших випускників, теперішніх студентів, практичних психологів області та викладачів Академії. Кожна зустріч надихає шукати знову і знову складні відпові на такі складні питання.






 ===========================================================================

 Завершили роботу тематичні курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників з теми «Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища». Відповідно до концепції НУШ учасники освітнього процесу працюватимуть на засадах педагогіки партнерства, в основі якої – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. 

З 15.03 по 18.03 наші колеги опановували мистецтво налагодження спільної мовленнєвої діяльності, ненасильницького спілкування як інструменту побудови педагогіки партнерства, використання технік гуморотерапії та ефективного спілкування в міжособистісній взаємодії.

Дякуємо нашим колегам, учасникам курсів, за активну участь, вмотивованість, за спільну роботу і продуктивну працю. 





           =================================================================
==========

15 березня лабораторією практичної психології кафедри психології Вінницької академії безперервної освіти започаткована робота інтервізійних груп практичних психологів та студентів спеціальності 053 «Психологія» з розгляду проблемних випадків психологічної практики. На першій зустрічі порушена проблема впливу медіаконтенту японської анімації (аніме) на ґендерні моделі поведінки підлітків. Нами досліджений зміст ситуації, проаналізована психічна реальність підлітка, який ідентифікує себе з образами аніме та демонструє феномен ґендерфлюїдності, до уваги взята психоемоційна напруга, яка виникає між підлітком, педагогом та учнями класу. В груповому обговоренні здійснено пошук психолого-педагогічних ресурсів трансформації напруги у взаємодії вчителя та учня. 

Дякуємо всім учасникам за активну участь!










===========================================================================
Обласний семінар практичних психологів та соціальних педагогів ПТНЗ Вінницької області в рамках методичного об'єднання "Актуальні проблеми роботи практичного психолога в системі профтехосвіти" відбувся 23 лютого 2017 року у Вінницькому вищому професійному училищі сфери послуг. Завідувач кафедри психології д.психол.н., професор Томчук М.І. запросив психологів та соціальних педагогів області до обговорення методологічних та науково-методичних засад діяльності практичного психолога та соціального педагога в системі професійно-технічної освіти. У семінарі разом із Яцюк М.В., доцентом Вінницької академії неперервної освіти, обговорювалися особливості кризового консультування та розвитку психосоціальної стійкості до стресу в учнів ПТНЗ, у майстер-класі учасники випробовували використання метафоричних асоціативних карт в роботі практичного психолога. Цікава, наповнена новими ідеями робота, започаткована підчас семінару, набуде свого продовження у ІІ Подільській науково-практичний конференції у КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" у квітні 2017 року. 
  










З 15 по 26 лютого 2016 року у КВНЗ Вінницькій академії неперервної освіти проходили курси підвищення кваліфікації 30 практичних психологів закладів освіти Вінницької області.
З метою обміну досвіду та налагодженню професійних зв’язків гостинно прийняла колег Крещенко Оксана Юріївна, шкільний психолог закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 9 ВМР». 












У жвавій дискусії колеги обговорювали особливості організації та роботи школи учнівського медіаторства.
А 25 та 26 лютого слухачі взяли участь у Подільській науково-практичній конференції, де мали можливість ознайомитися з роботою провідних науковців із фаху та представити результати власних напрацювань (презентації творчих проектів представлено для обговорення на блозі кафедри психології). На конференції з обміну досвідом найбільш хвилюючими були питання наслідків військових подій на сході країни та ролі психолога у супроводі військових та цивільного населення, що опинилося під загрозою життю.

Немає коментарів:

Дописати коментар