Події
останніх місяців дають підстави стверджувати, що переважна більшість громадян
України, серед яких є і діти, і молодь, виявили високу патріотичну свідомість
та міцну громадянську позицію. Це є свідченням системної виховної роботи
педагогічних колективів навчальних закладів. Тому одним із найважливіших
завдань педагогів є продовження роботи з формування у дітей та молоді
громадянських якостей, розуміння приналежності до Українського народу. Відповідно,
всі заходи мають бути наповнені громадянсько-патріотичним змістом, стверджувати
ідею спільності інтересів та взаємоповаги усіх громадян України, підтримувати
прагнення кожної особистості до духовного, інтелектуального, творчого та
фізичного розвитку задля розквіту держави в цілому.
Тому
актуальним та своєчасним є методичний посібник Яцюк М.В. «Формування
патріотичних почуттів дошкільників», що враховує вікові особливості дітей,
форми та методи організації виховного процесу у ДНЗ.
У представленому
посібнику розкрито аналіз понять «патріотизм», «патріотичні почуття»,
обґрунтовано зміст патріотичного виховання дошкільників, зазначено вікові
особливості патріотичних почуттів в дошкільному віці, подано структуру
психолого-педагогічного супроводу у формуванні патріотичних почуттів, зокрема,
психодіагностику патріотичних почуттів дітей дошкільного віку, організацію формувального
етапу: просвітницької діяльності, корекційно-розвивальної роботи з
дошкільниками, аналізу результатів формувальної та корекційно-розвивальної
роботи з дітьми.