четвер, 23 червня 2022 р.

ІГРИ ДЛЯ РОЗВИТКУ НАВИЧОК СПІЛКУВАННЯ

14 червня кафедра психології  КЗВО «ВІННИЦЬКА АКАДЕМІЯ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ» провела тренінг-семінар:   "Ігри для розвитку навичок спілкування дітей",   лектор -   Матохнюк Л.О., доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри психології КЗВО " Вінницька академія безперервної освіти". Спілкування є невід'ємною і загальною умовою формування особистості. У спілкуванні відбувається процес соціалізації та становлення особистості, тому важливим є розвиток комунікативних навичок.

Кожна дитина - маленький дослідник, з радістю і задоволенням відкриває для себе весь величезний і дивовижний світ навколо себе. Він прагне до активної діяльності, і важливо не дати цьому прагненню згаснути, сприяти його подальшому розвитку. Чим повніше і різноманітніше дитяча діяльність, чим більше вона значима для дитини і відповідає його природі, тим успішніше йде його розвиток, реалізуються потенційні можливості і перші творчі прояви.

Найбільш близькі і природні для дитини види діяльності - це гра, спілкування з дорослими і однолітками, художньо-театральна діяльність і ін. Саме в цих видах діяльності у дитини відбувається інтенсивний інтелектуальний, емоційно-особистісний розвиток, здатність до логічного мислення і самоконтролю, творчій уяві, довільність поведінки, що становить найважливішу базу для початку систематичного навчання в школі.

Дії дитини з предметами в грі носять перетворюючий характер. Дитина в грі - невтомний дослідник: він дізнається властивості і якості реальних предметів, способи дії з ними і в залежності від задуму гри, від розвитку сюжету він «переплавляє» життєвий матеріал, замінює одні предмети іншими, комбінує знання, переплітаючи реальність з вигадкою, фантазією . Придбання знань про навколишній світ, способів дій з предметами здійснюється, природно, на заняттях. Гра ж - показник того, як дитина засвоїла ці знання, наскільки цікаво, захоплююче він перетворює отриману інформацію в зв'язку з засвоєним.











Немає коментарів:

Дописати коментар