СТОРІНКА АБІТУРІЄНТА

НАУКОВА ШКОЛА

ЛАБОРАТОРІЯ ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ

СТОРІНКА СТУДЕНТА

НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ

пʼятниця, 6 лютого 2015 р.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПРАКТИЧНИМ ПСИХОЛОГАМ

Методичні рекомендації щодо психологічного супроводу підлітків групи суїцидального ризику
Актуальність проблеми дослідження обумовлена зростанням в останні роки кількості підлітків, схильних до розвитку кризових станів. Цьому сприяє цілий ряд патологічних чинників ендогенного та екзогенного походження. До них відносяться: генетична схильність, обтяжена спадковість, фізичні і психічні травми, психосоматичні та інфекційні захворювання, дестабілізація суспільства та окремих сімей, недоліки шкільного та сімейного виховання, деструктивний вплив на психіку дитини засобів масової інформації та багато іншого.
Поведінка дітей і підлітків, їх емоційно-особистісне неблагополуччя є значущими об'єктами уваги шкільних психологів, педагогів та батьків. Суїцидальна поведінка дітей шкільного віку є найбільш крайнім проявом подібного неблагополуччя. Серед підлітків спроби самогубства за останні роки значно почастішали у зв'язку з цим у суспільства сформувалось соціальне замовлення щодо проведення психопрофілактичної, просвітницької, психокорекційної роботи з дітьми та підлітками, для яких характерна схильність до девіантної поведінки та суїцидів.
Авторами методичного посібника "Методичні рекомендації щодо психологічного супроводу підлітків групи суїцидального ризику" стали доктор психологічних наук, професор Томчук М. І., кандидат психологічних наук, доцент Яцюк М. В., начальник відділу освіти Хмільницької районної державної адміністрації Жук А.А.

У посібнику розкриваються соціально-психологічні чинники, особливості суїцидальної поведінки, технології профілактики та психологічного супроводу підлітків, схильних до зазначеної поведінки. Практичним психологам запропоновані психодіагностичний інструментарій, засоби та методи профілактики, консультування та корекції підлітків групи ризику щодо кризових станів та суїцидів.

Немає коментарів:

Дописати коментар