СТОРІНКА АБІТУРІЄНТА

НАУКОВА ШКОЛА

ЛАБОРАТОРІЯ ПРАКТИЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ

СТОРІНКА СТУДЕНТА

НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ

НАУКОВА ШКОЛА ТОМЧУКА МИХАЙЛА ІВАНОВИЧА, ДОКТОРА ПСИХОЛОГІЧНИХ НАУК, ПРОФЕСОРА

 Наукова школа «Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі безперервної освіти » 

 

Проблема дослідження: Психологія розвитку та формування особистості в системі безперервної освіти

Керівник наукової школи: Томчук Михайло Іванович, доктор психологічних наук, професор

Дата і місце заснування наукової школи: 2019 р., КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», кафедра психології

Засновник наукової школи: Томчук Михайло Іванович

Науковий потенціал та основні наукові напрями наукової діяльності школи:

здобувачі наукового ступеня доктора філософії: галузь знань 053 – Соціальні та поведінкові науки

за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології;

за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія.

 

Основні напрями наукової діяльності школи:

Пилявець Наталія Ігорівна методист відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти» КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»

Коц Олеся Іванівна завідувач відділу виховної роботи КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»

Серед чинників ефективного функціонування наукових шкіл можна виділити наступні:

     визначення наукового напряму, актуальної профільної наукової теми, перспективи її розвитку;

       формування наукових колективів, ретельне планування наукових досліджень;

       створення сучасної матеріально-технічної дослідницької бази;

       опублікування фундаментальних наукових праць: монографій, науково-методичних посібників, статей у фахових виданнях, зокрема міжнародних;

       наявність фахового наукового періодичного видання;

       щорічне проведення наукових заходів: симпозіумів, конференцій, семінарів.

Ознаками наукової школи є наявність наукової спільноти, яка розвивається у часі і просторі; спрямованість на розробку нового, оригінального напряму у науці; спільність наукових інтересів, принципів та методичних підходів при виконанні продуктивної програми досліджень; наявність декількох поколінь учених (ланка «учитель - учень»), об'єднаних визнаним лідером; підвищення наукової кваліфікації учасників школи; опублікування наукових результатів (публікації, доповіді).

Критеріями визнання наукової школи є відповідність профільної теми програмам Міністерства освіти і науки; захист докторських і кандидатських дисертацій за напрямом школи; наявність відкриттів, винаходів; опублікування монографій, публікацій у фахових виданнях; організація наукових заходів: щорічних міжнародних чи всеукраїнських конференцій, постійно діючих семінарів.

Міжнародні та всеукраїнські зв’язки. Наукова школа відома своєю дружньою співпрацею з найбільш вагомими науковими закладами Європи та України у галузі психології, освіти. Встановлені тісні наукові контакти з ГО «Інститут Біосугестивної терапії» («Institute of Biosuggestive Therapy» (Київ, Україна – Pécs, Hungary); інститут Нейропсихології Відень (Відень, Австрія); Вищою Школою Управління і Адміністрації в Ополє та ін.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар