НАУКОВО-ДОСЛІДНА РОБОТА

Теми науково-дослідних робіт, над якими працюють викладачі та здобувачі наукового ступеня кафедри:

Матохнюк Л.О. – Психологічні засади формування інформаційної компетентності педагогів.
Томчук М.І. – Психологічні основи розвитку особистості у навчально-виховному процесі.
Шпортун О.М. – Психологія та патопсихологія гумору: модель, діагностика, корекція
Яцюк М.В. – Генеза привязаності особистості у значущих взаємостосунках.
Чопик Л.І. – Формування навичок просторового орієнтування в старших дошкільників зі зниженим зором.
Драченко В.В. –Виховання морально-ціннісних орієнтацій підлітків засобами творів світової художньої культури

Теми науково-дослідної роботи студентів
спеціальності «Практична психологія»

Особливості інтелектуального розвитку тривожних дітей 6-8 річного віку.
Психологічні умови подолання негативної самооцінки в юнацькому віці.
Психологічні умови подолання негативної самооцінки в юнацькому віці.
Особливості використання почуття гумору як ресурс подолання психологічних бар’єрів.
Психологічні чинники суїцидальних ідеацій та профілактика самогубств у підлітковому віці.
Типологія причин виникнення  та умови та протікання конфліктів у підлітковому віці.
Індивідуально-психологічні особливості пам’яті, як фактор успішності професійної діяльності.
Психологічні чинники підготовки практичного психолога до ведення терапевтичного діалогу.
Психологічне вивчення та корекція образу Я у самотніх жінок.
Психологічні особливості постстресової реабілітації бійців АТО.
Ідеально-особистісні детермінанти емоційних переживань у психотравмуючих ситуаціях.
Психологічні особливості осіб з різним рівнем стресостійкості (на прикладі працівників стресогенних професій).
Вплив рольових очікувань подружжя на характер сімейного спілкування.

Тести для діагностики психологічної готовності педагогів до професійної діяльності 
(щоб пройти тест перейдіть за посиланням):

ІКО (інформаційна компетентність особистості)

           
тест Спілбергера-Ханіна для визначення особистісної та ситуаційної тривожності
тест Беннета на технічне мислення
методика діагностики основних акцентуацій характеру (за К.Ленгардом)
методика діагностики рівня педагогічноїспівпраці в процесі навчання
методика оцінки направленості особистості (Опитувальник Т.Лірі, Р.Лафорга)
тест “Емоційна направленість особистості“
тест “Інформаційна культура вчителя”
тест “Направленість Вашого розуму”
тест “Чи вмієте Ви контролювати себе”
тест подружніх відносин
опитувальник - медіа освіта
опитувальник - Причини вибору професії педагога

Немає коментарів:

Дописати коментар