НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Головне завдання з науково-методичної роботи кафедра вбачає у вдосконаленні методики викладання психолого-педагогічних дисциплін, в підвищенні ефективності та якості проведення всіх видів навчальних занять, покращенні фахової майстерності членів кафедри, удосконаленні  навчального процесу.
Основними компонентами системи науково-методичної роботи кафедри є:
- виконання фундаментальних і прикладних досліджень в галузі психології, теорії та методики навчання і виховання;
- формування у викладачів та студентів умінь і навичок дослідницької роботи;
- впровадження психологічних за змістом новацій та інновацій у навчальний процес в інституті та в освітніх закладах області; апробація і впровадження результатів наукових досліджень у практику діяльності сучасної школи;
- організація та здійснення психологічного супроводу експериментально-дослідної діяльності освітніх закладів області.
Тематика лекційних та практичних занять викладачів кафедри:
Матохнюк Л.О.:
1. Психолого-педагогічні особливості розв'язування з учнями задач з теорії ймовірності.
2. Технологія представлення навчального матеріалу у вигляді мультимедійної презентації.
3. Методика використання текстового редактору в професійній діяльності психолога.
4. Психолого-педагогічні засади проведення занять з надання першої медичної допомоги у шкільному курсі.
5. Психологічні особливості розвитку інтелекту учнів на уроках.
6. Психологічні основи впровадження медіаосвіти у навчальний процес.

Томчук М.І.:
1. Психологічні аспекти  підвищення пізнавальної активності учнів на уроках.
2. Методики вивчення та корекції міжособистісних стосунків у дитячому колективі.
3. Методологічні засади дослідження та формування психологічної готовності учнів до навчальної діяльності.
4. Психологічні основи організації індивідуального та диференційованого підходу до навчання учнів.
5. Психологічні засади індивідуального та диференційованого підходу до виховання учнів.
6. Актуальні проблеми виховання толерантності в учнів.
7. Психолого-педагогічні засади управління навчально-виховним колективом.
8. Психологічні проблеми формування особистості творчого викладача.

Шпортун О. М.:
1. Індивідуалізація дітей з особливими освітніми потребами в контексті НУШ.
2. Позитивне мислення: як це працює у житті?
3. Створення образу особи з обмеженими можливостями в соціумі для успішного працевлаштування.
4. Психологічні аспекти статевого виховання та підготовки до сімейного життя дитини з ООП 
5. НУШ: Інтегрований розвиток наскрізних умінь, компетентностей. Розвиток лідерських якостей «Лідер у кожному з нас».

Яцюк М.В.:
1. Профілактика та подолання професійного вигорання у вчителів.
2. Малюнок у психодіагностиці та психокорекції негативних психічних станів дітей.
3. Розвиток творчих здібностей учнів.
4. Балінтовська група як засіб групової психокорекції та профілактики емоційного вигорання практичних психологів ( соціальних педагогів).
5. Традиційна реконструйована лялька та інтерєрна лялька в етнічних мотивах: історія та технологія виготовлення.
6. Кольористика та психологія кольоросприймання в роботі вчителя.
7. Психомалюнок та робота з предметною моделлю у психодіагностиці та психокорекції особистості дитини.
8. НУШ: Інтегрований розвиток наскрізних умінь, компетентностей. Розвиток навичок саморегуляції та самоконтролю.

Чопик Л.І.:
1. Організація діяльності інклюзивного освітнього закладу.
2. Діти з особливими освітніми потребами. Класифікація, особливості розвитку.
3. Освіта дітей з особливими потребами в Україні.
4. Психолого-педагогічний супровід дітей з глибокими порушеннями зору в інклюзивному класі.

Драченко В. В.:
1.  Особливості роботи з дітьми з РСА на рівні базової середньої школи на засадах НУШ.
2.  Діагностика та корекційно-розвиткова робота з дітьми з РСА. 

Немає коментарів:

Дописати коментар